2017. november 26., vasárnap

Asztalszentelő

Nem tudom, hogy a Gergely napatárban van-e ilyen nap, vagy csak Gyertyaszentelő, de én azt már annyira várom, hogy gondoltam hátha közelebb jön, ha csinálok neki egy testvérkét.
Annál is inkább, mert a Jófogáson hozzájutottam egy príma állapotban levő cseresznyefából készült 12 személyes ovális asztalhoz, és okvetlen ki kellett próbáljam, hogy tényleg elférünk-e mellette 12-en. Mivel kicsi családomhoz még  hat személyesen összecsukva is sok, az osztálytársaimat hívtam segítségül. Az idei osztálytalálkozó elmaradt, sőt a tavalyi is. Már ki voltunk éhezve egy kis etyepetyére. Ettünk-ittunk, énekeltünk, még hogy mozogjunk is kicsit elmentünk mind a két felnőtt játszótérre, hogy a vacsora is beférjen, és aki maradt, másnap még a termálfürdőt is meglátogathatta. Jó volt, szép volt, elfértünk az asztalnál, és reméljük, szilveszterkor megismételjük az összejövetelt.

Ő volna az ünnepelt. És akik ünnepeltük:




















2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hát, ezt öröm volt látni/olvasni!
Éljen az új asztal, és még nagyon sokszor ülje körbe ekkora, vidám társaság! :)

dercy lyne írta...

Sziasztok. Imádni fogom, hogy bizonyságot teszek veled. Néhány hónappal ezelőtt az emberem egy másik hölgyért hagyott el engem. Nagyon szeretem őt, és én csak öngyilkosságra gondoltam. Többféleképpen próbáltam, de egyik sem működött. Úgy döntöttem, hogy online olvastam és olvastam a varázslatokról és a varázslatokról. Próbáltam, sok pénzt vesztettem, de ugyanaz az eredmény. Majdnem feladtam, amíg egy olyan varázslóval találkoztam, amely meggyőzött a sikerről, és elolvastam az emberek hozzászólásait az ő honlapján. Szkeptikus voltam, amikor kapcsolatba léptem vele, mert sok pénzt vesztettem el. Két hetes varázslás közben az emberem hazatért hozzám ... Most az emberem nagyon tanult és jobban szeret. Most 2 hónapos vagyok, és örülök, hogy visszatértem az életembe. Azt tanácsolnám, hogy vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógondlóval, aki második esélyt adott nekem a boldogságra és a szerelemre, próbáltam néhány varázslatot, és egyik sem működött. Ha valaki segít visszahozni a szeretetét, és elvezeti Önt az életmegoldások keresésében, az ő. Vegye fel közvetlenül a -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com e-mail címet ...... Whatsapp-ot is felhívhatja a +2349083639501 telefonszámra. Áldottnak lenni.